Nu är jag här igen,

men hur länge varar det denna gången?
Jag försöker hitta ett sätt att hålla igång mitt skrivande. Under det senaste halvåret har det varit min privata dagbok som har gött mitt begär, en hederlig anteckningsbok och en vanlig penna har fått agera som min ventil.
Men jag vill ju dela med mig av mitt liv till er, ni som läser! Samtidigt har jag tänkt en massa fram och tillbaka om det här med integritet och personligt. Hur mycket ska jag dela med mig av när det gäller mitt liv? Och inte bara mitt liv, alla personer som ingår i det livet jag lever lämnar jag ut väldigt mycket om också. 
Det är svårt att hitta en balans. Jag tänker som så att det jag skriver, oavsett var det är, måste jag kunna stå för till 100%. Det blir inte bra annars.
Så vad vill jag skriva om? Lite av varje; det som faller mig in. Allt, eller inget, som händer i livet, tankar, känslor, framtidsplaner. Kan jag dessutom inspirera någon, om så bara en enda människa, så är jag glad. Vi får se vad det blir av det hela, men idag är jag tillbaka.

Kommentera här: